Blog
Všetky články
NOVÁ APLIKÁCIA pre zákazníkov
Nová aplikácia LABAŠ prináša komplexné riešenie pre efektívne riadenie obchodných potrieb našich veľkoobchodných zákazníkov.
Aplikácia poskytuje nástroje na zlepšenie každodenných procesov a zabezpečenie špičkového prehľadu o stave objednávok.
Prečo si stiahnuť aplikáciu LABAŠ?
- Prehľad o stave účtu: Okamžitý prístup k faktúram, objednávkam, reklamáciám....
- Informácie o reklamáciách: Jednoduché sledovanie stavu a priebehu reklamácií s možnosťou doručenia tovaru.
- Komplexná správa prevádzok: Správa viacerých prevádzok efektívne na jednom mieste.
- Jednoduché skenovanie tovaru: Skener na rýchle a intuitívne zadávanie objednávok priamo z regálu.
- Prehľadný sumár košíka: Jednoduchá kontrola objednávky pred odoslaním.
- Intuitívne rozdelenie tovaru: Kategorizácia produktov pre ľahké vyhľadávanie.
Nákupy teraz ešte jednoduchšie
Aplikácia je navrhnutá tak, aby uľahčila každodenné procesy spojené s objednávaním a správou podnikania.
Ponúka moderné riešenia, ktoré šetria čas, zjednodušujú komunikáciu a poskytujú prehľadné informácie na jednom mieste.
Nákupy v aplikácii vyhrávajú
Pre zákazníkov, ktorí si vyskúšajú objednávanie cez aplikáciu sme si pripravili súťaže o skvelé ceny. Stačí objednať tovar cez aplikáciu a ste v hre.
Začnite ešte dnes
Aplikácia LABAŠ je dostupná na Google Play aj App Store. Stiahnite si ju a zmeňte spôsob, akým riadite svoje firemné nákupy.