Užitočné informácie
Elektronická
komunikácia
V obchodnej komunikácii s našími dodávateľmi preferujeme elektronickú výmenu obchodných dokumentov (objednávka, dodací list, faktúra, dobropis) prostredníctvom celosvetového komunikačného štandardu EDI.
V prípade menšieho počtu dokladov, či softvérovej náročnosti EDI komunikácie pre menšieho dodávateľa ponúkame naším dodávateľom zasielanie obchodných dokladov mailom.
Pre bližšie informácie k elektronickej výmene obchodných dokladov nás kontaktujte na:
telefonicky na +421 904 064 447
Príjem
tovaru
Príjem tovaru sa realizuje každý pracovný deň
od 7:00 do 16:00
(Pondelok až piatok)
v južnej časti areálu spoločnosti na bránach 1 až 12.
Po príchode je potrebné sa ohlásiť na oddelení "Príjem tovaru", kde Vám bude pridelené číslo brány.
Vrátenie
paliet
Tu doplním text, ktorý ešte nemám skompletizovaný.
od 7:00 do 16:00
(Pondelok až piatok)
v južnej časti areálu spoločnosti na bránach 1 až 12.
Po príchode je potrebné sa ohlásiť na oddelení "Príjem tovaru", kde Vám bude pridelené číslo brány.